MEEWERKSTAGIAIR(E) CONTENT MARKETING

NATLAB ADEMT FILM, THEATER EN UITGAAN

Ben jij de meest enthousiaste, hardwerkende, creatieve en een tikkeltje eigenzinnige stagiair(e) op het gebied van Content Marketing in Eindhoven en omgeving? Houd jij ervan om boeiende content te creëren in de vorm van video's, foto's en teksten voor onze sociale media, website en ons pand? Beheers je daarnaast Adobe-programma's zoals Illustrator, Photoshop, InDesign en After Effects? Beschikbaar vanaf januari? Dan zoeken wij jou! 

WAT GA JE DOEN?

  • Veel content creëren voor Natlab, waaronder foto's, video's en teksten voor onze social media-kanalen, nieuwsbrieven, pand en website
  • Ondersteunen bij de uitvoering van marketing- en communicatiewerkzaamheden voor verschillende programmaonderdelen en onze horeca
  • Overige ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling Marketing & Communicatie, zoals administratieve taken, het actueel houden van ons film- en theaterprogramma en het uploaden van onze wekelijkse filmagenda

WIE BEN JIJ?

  • Je volgt een hbo-studie op het gebied van marketing, communicatie of grafische vormgeving
  • je bent 28 tot 36 uur per week beschikbaar gedurende 5/6 maanden
  • Je bent secuur, zelfstandig en proactief
  • Je bent een geweldige collega
  • Natuurlijk houd je van film en theater en vind je niets leuker dan anderen in jouw enthousiasme mee te nemen

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Gedurende je hele stageperiode heb je gratis toegang tot films en (bijna) alle andere programma's van Natlab
  • Een volwaardige werkplek voor 28-36 uur per week, gedurende minimaal vijf maanden
  • Een stagevergoeding
  • Goede begeleiding en kansen om je eigen leerdoelen op te stellen en te behalen
  • Acht uur per week vrijheid om te werken aan een door jou gekozen opdracht

HEB JE INTERESSE?
Indien dit profiel bij je past en je interesse hebt in deze afwisselende stage in een inspirerende werkomgeving, nodigen wij je uit om je motivatie en cv te mailen naar joep@natlab.nl t.a.v. de vacature voor stagiair(e) Content Marketing.